EL Link

Ҳурматли талабалар!

Сиз танлаган вариантингизда берилган Link (ҳавола) лардаги маълумотларни очиб саволга  50-100 сўз ҳажмида жавоб беришингиз талаб этилади. Сизнинг изоҳингиз максимал 5 балл билан баҳоланади. Шу жумладан, 1 балл оғзаки сўровда қўйилади.

 

EL Link: 65 комментариев

    1. Outcomes include academic skills, interpersonal and intrapersonal competencies. To assess the results, it is necessary to have quantitative assessment potential, social and emotional development, and deep learning outcomes; they provide students and teachers with feedback that stimulates further development. The assessment is based on the analytics of the educational process — collecting, analyzing and reporting data about students and their contexts in order to understand and optimize the learning process in the environment where it occurs. Analytics is a means of assessing and fundamentally improving the learning process of students.
      Multimodal analytics examples:
      voice and intonation, facial expressions and visual manifestations of attention or inattention. Important technologies are used to store data.

    1. This is a combination of traditional forms of classroom teaching with elements of e-learning, which use special information technologies such as computer graphics, audio and video, interactive elements, etc.
      In recent years, the perception of online learning has become more positive, as more and more students and teachers see it as an effective alternative to certain forms of full-time study. Since the number of platforms for digital learning and ways to use them for educational purposes is constantly growing, blended learning is gaining popularity in universities and colleges, absorbing the best of full-time and online learning.In recent years, the perception of online learning has become more positive, as more and more students and teachers see it as an effective alternative to certain forms of full-time study. Since the number of platforms for digital learning and ways to use them for educational purposes is constantly growing, blended learning is gaining popularity in universities and colleges, absorbing the best of full-time and online learning. The low cost of blended learning, its flexibility and availability, as well as the possibility of using complex technologies in the learning process — all this makes this alternative extremely attractive

    1. The concept of “digital literacy” as an instrument of information activities went beyond the ability to only use a computer and was considered in a series of concepts related to technological literacy: computer and ICT literacy. Modern practical skills are a complex system of knowledge, skills, and motivational factors that need to be developed in accordance with specific areas of activity.
      Digital literacy is a set of knowledge and skills that are necessary for the safe and effective use of digital technologies and Internet resources.
      Includes:
      Digital consumption
      Digital competencies
      Digital security

    1. Ответ на 5 вопрос. Мобильные технологии неотъемлемая часть сегоднешней информационной среды. Мобильное обучение техносвязано с электронным и дистанционным , отличием является использование любимых устройств. Внедрение мобильного обучение в учебный процесс способствует повышению уровня грамотности , развитию мышления , увелечению степени активности обучающихся . Благодаря подаче информации в мультимедийном формате способствует лучшему усвоению и запоминанию нужного материала. Сотовые телефоны, планшеты занимают меньше места, чем учебники, или можно пользоваться в любом месте. И получат любую объемную информацию: и самое главное использование мобильного обучение позволяет студентам распостронять между собой необходимый материал, делиться мнениями не зависимо от местоположение.

    2. As a result of the ubiquity of mobile devices, people otherwise interact with content and the world around them. With the increasing productivity of smartphones, smart watches, and tablets, mobile learning allows students to access educational materials from anywhere, often from multiple devices. The demand for this strategy is determined by considerations of convenience, as well as the potential for creating new teaching models that can improve the accessibility of higher education.Thanks to the presentation of information in a multimedia format, it contributes to better learning and memorization of the necessary material. Cell phones, tablets take up less space than textbooks, or can be used anywhere. And they will get any voluminous information: and most importantly, the use of mobile learning allows students to share the necessary material among themselves, to share opinions regardless of location.

  1. 7-савол. 2.1-mavzu asosida javob bering. Ushbu linkdagi masofaviy ta’lim haqidagi ma’lumotni 50-100 so’z bilan ifodalang.
    7-вопрос. Отвечайте на основе материалов темы 2.1. Опишите сведения о дистанционном обучении в нижеприведенном линке в объеме 50-100 слов.
    http://mg.uz/publish/doc/text141586_vuzy_uzbekistana_aprobiruyut_distancionnoe_onlayn-obuchenie

    1. 7-savolga javob.
      O’zbekistonda 2018-2019 o’quv yilida birinchi marotaba oliy ta’limni masofadan o’qitish imkoni yaratildi. Birinchi bosqichda bu soha 8 yo’nalishdagi 15 universitetda sirtqi shaklda joriy etildi. Bugun masofaviy ta’lim berish platformasida barcha zarur elementlar yaratilgan. Masalan: ma’ruzalar, testlar, topshiriqlar, forumlar, lug’atlar.
      Umuman oganda masofaviy ta’limni joriy etish talabalar va davlat xarajatlarini kamaytiradi va o’qish uchun vaqt topaolmayotganlar uchun qulay sharoit yaratadi. Yana ahamiyatli tarafi talaba mustaqil o’qib o’rganishi uchun foydali.

    2. 2018-2019 гг в Узбекистане появится возможность для получения высшего образования через онлайн,которые уже организованы в 15 Вузах по 8 направлениям.Студенты смогут обучаться дистационно.В данный момент будут только для заочного и вечернего обучения.Также дистанционное обучение сократит расходы для студентов и для государства.Намного больше студентов смогут обучаться так как квоты увеличатся и те студенты которые не могли учиться на очном обучении из-за времени ,потому что многие работают .Более полную и обширную информацию можно получить через онлайн справочник Abitur.uz такую как  квоты приема, проходные баллы в прошлые годы.

  2. 8-савол. 2.2-mavzu asosida javob bering. Ushbu linkdagi masofaviy ta’limning franchayzing modeli haqidagi ma’lumotni 50-100 so’z bilan ifodalang.
    8-вопрос. Отвечайте на основе материалов темы 2.2. Опишите сведения о модели франчайзинг дистанционного обучения в нижеприведенном линке в объеме 50-100 слов.
    http://www.distance-learning.ru/db/el/D242E654C1E6A4ECC3256F3100466FC9/doc.html

  3. 9-савол. 2.2-mavzu asosida javob bering. Ushbu linkdagi masofaviy ta’limning konsortsium modeli haqidagi ma’lumotni 50-100 so’z bilan ifodalang.
    9-вопрос. Отвечайте на основе материалов темы 2.2. Опишите сведения о модели консорциум дистанционного обучения в нижеприведенном линке в объеме 50-100 слов.
    http://www.distance-learning.ru/db/el/655B23BEEDBA7E70C3256F26003C6DFA/doc.html

    1. 9-savolga javob:
      Masofaviy ta’limning konsortsium modelida ikki universitet birlashgan holda amalga oshiriladi. Bunda o’quv materiallari bilan almashadilar yoki bazi vazifalarni bo’lishib kelishgan holda amalga oshiriladi. Bir universitet masofali o’qitish uchun o’quv materiallarini ishlab chiqsa, ikkinchisi esa virtual o’quv guruhlarini o’qituvchilar bilan ta’minlab beradi. Konsortsium modelda faqat qat’iy markazlashgan boshqarish va yaratilayotgan ashyolarni mualliflik hamda material xuquqlariga rioya etsagina samarali bo’ladi. Konsortsium modelga Kanadadagi ochiq o’quv agentligi misol bo’la oladi

    2. The distance learning consortium model unites two universities together. This can be achieved by sharing learning materials or sharing certain functions. One university produces educational materials for distance learning, and the other provides training for virtual learning teams. The consortium is effective only in strictly centralized management and respect for copyright and material rights. An example of a consortium model is the Canadian Open Education Agency

  4. 10-савол. 2.2-mavzu asosida javob bering. Ushbu linkdagi masofaviy ta’limning uzoqlashtirilgan auditoriyalar modeli haqidagi ma’lumotni 50-100 so’z bilan ifodalang.
    10-вопрос. Отвечайте на основе материалов темы 2.2. Опишите сведения о модели уделенные аудитории дистанционного обучения в нижеприведенном линке в объеме 50-100 слов.
    http://www.websoft.ru/ru/db/wb/7B1DD3F8EEBF2042C3256F2A003830C3/doc.html

    1. 10-savolga javob.
      Bu modelda zamonaviy texnologiyalardan juda keng foydalaniladi. Bu tizimni avzalliklari shundaki qanchalik yaqin yoki uzoqda bolishidan qatiy nazar hammasiga bir vaqtni o’zida xar xil maruza, video, audio,slayd va boshqa xabarlarni yetkazib berish mumkin. Bundan online va offline foydalanib katta va kichik guruhlarga namoyish qilish mumkin. Bu model bo’yicha AQSHning Wisconsin Universiteti va Xitoyning CHina Central Radio and TV Universiteti foydalanishadi.

  5. 11-савол. 3.2-mavzu asosida javob bering. Ushbu linkdagi Universarium ommaviy ochiq onlayn kursi haqidagi ma’lumotni 50-100 so’z bilan ifodalang.
    11-вопрос. Отвечайте на основе материалов темы 3.2. Опишите сведения о массовом открытом онлайн курсе Universarium в нижеприведенном линке в объеме 50-100 слов.
    https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%83%D0%BC

    1. Universarium — the Russian system of electronic online education, built on the technology of mass open online courses
      The project started on December 23, 2013. The main directions in which courses are created and will be developed are chemistry, physics, mathematics, economics, programming, astronomy, biology. Particular attention is paid to inter-faculty courses, and courses located «at the junction» of disciplines. The project is implemented with the support of RIA Science and the Agency for Strategic Initiatives
      In 2014, Universarium won the “Made in Russia” award of the “Snob” project in the “Education” nomination.

    2. Универсариум-Старт проекта состоялся 23 декабря 2013 года, владелец Дмитрий Гужеля.
      В системе представлены бесплатные образовательные курсы. Основные направлении химия, физика, математика, экономика, программирование, астрономия, биология. Сайт включают видеолекции как базовый элемент введения в курс и представления знаний, самостоятельные задания, домашние задания, тесты, групповую работу и итоговую аттестацию. Длительность курсы составляет 6-12 недель.
      Окончании выдается сертификат

  6. 12-савол. 3.2-mavzu asosida javob bering. Ushbu linkdagi Coursera ommaviy ochiq onlayn kursi haqidagi ma’lumotni 50-100 so’z bilan ifodalang.
    12-вопрос. Отвечайте на основе материалов темы 3.2. Опишите сведения о массовом открытом онлайн курсе Coursera в нижеприведенном линке в объеме 50-100 слов.
    https://lifehacker.ru/kak-ya-uchilsya-onlajn-ili-pochemu-coursera-luchshe-universiteta/

    1. 12-savolga javob. Coursera ommaviy ochiq kursi haqida shuni ayta olamanki, bu o’z bilimini oshirishni istagan har bir talaba uchun judayam foydali chunki bu ommaviy ochiq kursda siz 700dan ortiq yo’nalishlar bo’yicha bilimlarni egallashingiz mumkin. Bu kursda sizni hechkim o’qishiga majburlamaydi aksincha, siz o’zingizni mustaqil harakat qilishishga undaydi. Bu kursning yana bir boshqa kurslarda afzal tarafi bu ; dars maruzalarining ingliz tilida borishi chunki oldingi men tanishga kurslarnig ko’pi rus tilida edi. Bu esa bizga yanada yaxshi imkoniyat beradi va biz o’rganayotgan yo’nalishimizdagi termin atamalarni ingliz tilidagi nomi bilan ham o’rganib ingliz tilidagi bilim ko’nikmalarimizni ko’paytirib borishimizga yordam beradi.

  7. 13-савол. 3.2-mavzu asosida javob bering. Ushbu linkdagi Intuit OOOK haqidagi ma’lumotni 50-100 so’z bilan ifodalang.
    13-вопрос. Отвечайте на основе материалов темы 3.2. Опишите сведения о массовом открытом онлайн курсе Intuit в нижеприведенном линке в объеме 50-100 слов.
    https://otzyvy.pro/reviews/otzyvy-intuit-144240.html

    1. 13 savol.OOOK-ommaviy onlayn ochiq kurslar so’zlar qisqartmasi .OOOK- katta auditoriyani o’z ichiga olgan hamma bepul foydalanishi mumkin bo’lgan internet tarmog’odati pedagogik va kompyuter texnologiyalari yutuqlaridan foydalanib real yaratilgan zamonaviy kurslar.Ulardan biri intuit .Rasmiy sayti http://WWW.intuit.ru . Intuit bir oliy ta’limi va ikkinchi oliy ta’limi olishi imkoniyatimiz bir.Shuningdek professional qayta tayyorlash va malakani oshirish imkonini beradigan Rossiya internet unversitetidir.Intiut saytida biri informatika ,fizika matematika,iqtisod va falsafa bo’yicha500 dan ortiq kurslarni bepul o’qish mumkin.Ta’lim kurslarini tugatib ,bepul elektron sertifikat olish mumkin.

    2. 13вопрос.Отзыв об Интуит.Интуит -национальный открытый университет, в котором можно пройти обучение онлайн и получить сертификат. Существуют как бесплатные, так и платные курсы. По мнению интернет-пользователя, к достоинствам Интуит относятся саморазвитие, интерфейс, познавательность. Этот интернет-пользователь пишет, что выбрала бесплатное обучение и прошла курсы, такие как бухгалтерия, безопасность информационных систем.А также в отзыве говорится о том, что на сайте много компьютерных курсов, курсов по фотошопу, но они могут быть уже устаревшими. Говорится, что формат обучения в виде видео-уроков, лекций для чтения, и то, что на сайте Интуит сертификаты выдаются на русском и английском языках.

  8. 14-савол. 4.1-mavzu asosida javob bering. Ushbu linkdagi virtual borliq haqidagi ma’lumotni 50-100 so’z bilan ifodalang.
    14-вопрос. Отвечайте на основе материалов темы 4.1. Опишите сведения о виртуальной реальности в нижеприведенном линке в объеме 50-100 слов.
    https://www.5-tv.ru/news/59164/

    1. Virtual reality is the world created by technical means, transmitted to a person through his sensations: sight, hearing, touch and others. Virtual reality imitates both impact and reaction to impact. To create a convincing complex of sensations of reality, computer-aided synthesis of properties and reactions of virtual reality is performed in real time.When a person goes into virtual reality — it is always fraught with some consequences. First, it is a change in the state of consciousness, personalization, when a person cannot understand who he is, what role he plays and how people relate to it. Secondly, it’s just loneliness care, that you are not realized here, few people need you here, and the reality doesn’t suit you — that is, it further strengthens.

    2. Virtual reality created by technical means the world, transmitted to a person through his sensations: sight, hearing, touch and others. Virtual reality imitates both impact and reaction to impact. To create a convincing complex of sensations of reality, computer-aided synthesis of the properties and reactions of virtual reality is performed in real time.

    3. Virtual reality blurs the line between reality and someone’s fictional world. Israeli students shot a short film about the consequences of technology development — specifically, the ability to manipulate people with eye lenses. Autism is not the point of returning to those who are immersed in the virtual world. That is not the ability to adequate contact with reality.
      The desire to simplify your life is natural for a person. Augmented reality — serves precisely this goal. About the advantages of such technologies tell almost every day, involving more people in the dreams of a better world.

  9. 15-савол. 4.1-mavzu asosida javob bering. Ushbu linkdagi virtual borliqni tibbiyotda qo’llash haqidagi ma’lumotni 50-100 so’z bilan ifodalang.
    15-вопрос. Отвечайте на основе материалов темы 4.1. Опишите сведения об использовании в медицине виртуальной реальности в нижеприведенном линке в объеме 50-100 слов.
    https://www.livemd.ru/tags/virtualnaja_realnost/

    1. The Kessler Foundation, a technology research and rehabilitation organization, has partnered with Virtualware Virtual Reality developers to create a VR-SRT system to help recover from a stroke. The goal of the system is to improve the control of spatial attention and awareness of the state of the body in a virtual 3D world.
      Virtual games help treat dementia
      Surgeon distracts patients from surgery with virtual reality
      Hololense glasses allow the surgeon to see through the skull during brain surgery
      Virtual reality will help paralyzed people to start walking again.

  10. 16-савол. 4.1-mavzu asosida javob bering. Ushbu linkdagi virtual borliq shlemining imkoniyatlari haqida ma’lumot berilgan. Fikringizni 50-100 so’z bilan ifodalang.
    16-вопрос. Отвечайте на основе материалов темы 4.1. Опишите сведения о виртуальной реальности в нижеприведенном линке в объеме 50-100 слов.
    https://rutube.ru/video/1dbf78218f64c90f8153cbcbf048923e/

    1. 16 savol.
      Vertual olam shlemi vertual borliqni to’liq ko’rish uchun mo’ljallagan.Shlem ichida 2 ta uncha katta bo’lmagan ekran joylashgan bo’lib, tasvir ham 2 ga bo’lina-di va ikkala ko’z uchun mo’ljallagan. U 360 gradus sohadagi barcha tasvirlarni vizual ko’rish imkonini beradi.Shlem orqali bir xonada turib ham butun dunyoni aylanib chiqishimiz mumkin.
      Ko’rib turganimizdek, bu qiz osmono’par binolardan tortib ikki ulkan tog’ni birlashtirib turgan ko’priklarni, Parijdagi mashhur ,,Eyfel» minorasidan tortib Italiyadagi qadimiy ,, Koalizey» maydonini,
      daryo, dengiz va okeandan tortib galaktika olamini bor yo’g’i 1 daqiqa davomida aylanib chiqdi.
      https://rutube.ru/video/ 1dbf78218f64c90f8153cbcbfo48923e/.

  11. 17-савол. 4.1-mavzu asosida javob bering. Ushbu linkdagi Articulate Storyline haqidagi ma’lumotni 50-100 so’z bilan izohlang.
    17-вопрос. Отвечайте на основе материалов темы 4.1. Опишите сведения о Articulate Storyline в нижеприведенном линке в объеме 50-100 слов.
    http://blog.uchu.pro/articulate-storyline/

  12. 19-савол. 4.1-mavzu asosida javob bering. Ushbu linkdagi iSpring Suite 8 haqidagi ma’lumotni 50-100 so’z bilan izohlang.
    19-вопрос. Отвечайте на основе материалов темы 4.1. Опишите сведения о iSpring Suite 8 в нижеприведенном линке в объеме 50-100 слов.
    http://blog.uchu.pro/ispring-suite-8/

    1. This tool is interesting because it is suitable not only for a professional, but also for anyone who decides one day to create an electronic course on their own. iSpring is developing as an international company.
      The company’s main software product, iSpring Suite, is an authoring tool implemented in the form of a plug-in for MS PowerPoint. iSpring Suite makes it easy to complement regular presentations with elements used in electronic courses: tests, interactivity, characters, audio and video accompaniment. And then pack the received material into a “player”, presenting it in any format that is popular for e-learning (SCORM, Tin Can, HTML5, Flash, executable file or video).

  13. 20-савол. 4.1-mavzu asosida javob bering. Ushbu linkdagi iSpring dasturi haqidagi ma’lumotni 50-100 so’z bilan izohlang.
    20-вопрос. Отвечайте на основе материалов темы 4.1. Опишите сведения о программе iSpring в нижеприведенном линке в объеме 50-100 слов.
    http://blog.uchu.pro/ispring/

  14. 21-савол. 5-mavzu asosida javob bering. Ushbu linkdagi mediata’lim haqidagi ma’lumotni 50-100 so’z bilan izohlang.
    21-вопрос. Отвечайте на основе материалов темы 5. Опишите сведения о медиаобразовании в нижеприведенном линке в объеме 50-100 слов.
    https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%B0%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5

    1. 21.media education is a direction in pedagogy that advocate the training of pupils in mass communication of the press of television and radio broadcasting Internet cinema advertising. media education includes film education. The main tasks of media education: to prepare students for life in modern informational conditions, to teach a person to understand it, to realize the consequences of its psychological impact.

  15. 22-савол. 6-mavzu asosida javob bering. Ushbu linkdagi mediata’lim va mediasavodxonlik haqidagi ma’lumotni 50-100 so’z bilan izohlang.
    22-вопрос. Отвечайте на основе материалов темы 6. Опишите сведения о медиаобразовании и медиаграмотности в нижеприведенном линке в объеме 50-100 слов.
    https://40422-s-007.edusite.ru/vis_p194aa1.html

    1. Bizga ma’lumki, media mahsulotlarini qo’llash dars jarayonining qiziqarli va ta’sirchan bo’lishiga olib keladi.
      Multimedia materiallarini tayyorlashda birinchi bo’lib, unga taluqli matnning mazmunli bo’laklarini aniqlab olish zarur.Multimedia materiallari odatda, ilg’or g’oya asosida ishlab chiqiladi.
      Multimedia ilovalari quyidagilar: taqdimot bu ma’lumotni animatsiya,vedio, musiqa, tuvushlar bilan namoyish etish; o’yinlar bu malaka va ko’nikmalarni rivojlantirishga qaratilgan ilovadir.
      Multimedia mahsulotini yaratish uchun malakali dasturchilar guruhi bilan ishlashni talab qiluvchi dasturlash tili va instrumental vositalar ya’ni Macromedia Flash, Adobe Flash, Macromedia Director, Power Point dasturining iSpring ilovalarini jalb qilish mumkin.
      Biz kabi bo’lajak pedagoglar mediasavodxonligini oshirishlari kerak deb o’layman.

  16. 23-савол. 5-mavzu asosida javob bering. Ushbu linkdagi multimedia haqidagi ma’lumotni 50-100 so’z bilan izohlang.
    23-вопрос. Отвечайте на основе материалов темы 5. Опишите сведения о мультимедии в нижеприведенном линке в объеме 50-100 слов.
    https://studfiles.net/preview/3048605/

    1. 28.Multimedia is an interactive system that provides simultaneous work with sound, animated computer graphics, video frames, static images and texts.
      The multimedia product allows you to gather together huge and disparate volumes of information, makes it possible, through interactive interaction, to select information blocks of interest at a given moment, increases the efficiency of information perception.

    2. Multimedia is a collective concept for various computer technologies in which several information media are used, such as graphics, text, video, photography, moving images, sound effects, and high-quality sound.Computer multimedia systems are widely used in education, art, advertising, science, commerce and other areas of human activity. And in each of these areas, the use of multimedia opens up new opportunities that were not available when using old technologies.

  17. 25-савол. 7-mavzu asosida javob bering. Ushbu linkdagi multimedia vositalari haqidagi ma’lumotni 50-100 so’z bilan izohlang.
    25-вопрос. Отвечайте на основе материалов темы 7. Опишите сведения о средствах мультимедии в нижеприведенном линке в объеме 50-100 слов.
    https://sites.google.com/site/multitehnologii/fyvfvafa

    1. 25-savol javobi.Multimedia vositalari-foydalanuvchi ovoz,video tasvir,matn,animatsiya yordamida muloqotda bo’ladigan apparat va dasturiy vositalar yig’indisi.Multimedia qurilmalariga:ovoz yozish va tahrirlash qurilmasi,CD-DVD disklar,fotoapparat,skaner va boshqa bir qanchavertual olam qurilmalar kiradi .Multimedia vositalaridan foydalanib dars o’tishning bir qancha afzalliklari bor.Masalan:O’tilayotgan dars mavzusidagi ma’lumotlarni ham ko’rib ham eshitib ko’proq esda saqlash,mavzuni har xil animatsiya va video roliklar orqali koproq esda saqlash vaqt tejalishi kabi ko’plab qulayliklari bor.Hozirgi kunda xox ish bolsin yo o’qishda multimedia vositalarining o’rni va ahamiyati juda katta

    2. Мультимедиа — это собирательное понятие для различных компьютерных технологий, при которых используется несколько информационных сред, таких, как графика, текст, видео, фотография, анимация, звуковые эффекты, высококачественное звуковое сопровождение. Мультимедиа-компьютер — это компьютер, снабженный аппаратными и программными средствами, реализующими технологию мультимедиа.
      Технологию мультимедиа составляют две основные компоненты — аппаратная и программная. Аппаратная -приводы CD-ROM; TV-тюнеры и фрейм-грабберы; графические акселераторы (ускорители), в том числе, для поддержки трёхмерной графики; платы видеовоспроизведения; устройства для ввода видео последовательностей; музыкальными синтезаторами, воспроизводящими звучание реальных музыкальных инструментов; акустические системы с наушниками или динамиками и др. Программная- редакторы видео изображений; профессиональные графические редакторы; средства для записи, создания и редактирования звуковой информации, позволяющие подготавливать звуковые файлы для включения в программы, наложить или убрать фон, вырезать или вставить блоки данных на каком-то временном отрезке; программы для манипуляции с сегментами изображений, изменения цвета, палитры; и др.

  18. 26-савол. 7-mavzu asosida javob bering. Ushbu linkdagi multimedianing apparat va dasturiy vositalari haqidagi ma’lumotni 50-100 so’z bilan izohlang.
    26-вопрос. Отвечайте на основе материалов темы 7. Опишите сведения об аппаратных и программных средствах мультимедии в нижеприведенном линке в объеме 50-100 слов.
    http://slonimsmc.grodno.by/infotex/p39aa1.html

    1. multimediya vositalari-bu apparat va dasturlar tòpalami bòlib,u insonga òzi uchun tabiiy bòlgan turli -tuman muhitlarni:tovush,video,grafika,matnlar,animatsiya va boshqalarni ishlatgan holda kompyuter bilan muloqot berish imkonini beradi.Multimediyaning apparat-dasturiy vositalari:tasvirlarni yaratuvchi va ular bilan ishlovchi vositalar,ovoz yozish va ovoz taxrirlash vositalari,video yozish va tahrirlash vositalari,ma’lumot tashuvchilar,manipulyatorlar,»vertual borliq»vositalari,multimediyaning dasturiy vositalari kiradi.

    1. 27-саволга жавоб
      Мультимедиа воситалари — бу аппарат ва дастурлар тўплами бўлиб, у инсонга ўзи учун табиий бўлган турли-туман муҳитларни: товуш, видео, графика, матнлар, анимация ва бошқаларни ишлатган ҳолда компьютер билан мулоқот қилиш имконини беради.
      Мультимедиа воситалари – бу фойдаланувчи овоз, видео, тасвир, матн, анимация ёрдамида мулоқотда бўладиган аппарат ва дастурий воситаларнинг йиғиндиси хисобланади.

    2. 27 -sovol Multemedia vositalari- bu foydalanuvchi ovoz video, tasvir, matn, animatsiya yordamida muloqotda bo‘ladigan apparat va dasturiy yig‘indisi. Multemedianing apparat dasturiy vositalariga tasvirlarni yaratuvchi va ular bilan ishlovchi vosita, ovoz yozish va ovoz taxrirlash , malumot tashuvchilar, manipulyatorlar ,» virtual borliq», prezintatsiya ko‘rgazmali namunali material, TV va video suratga olish, 2D 3 D animatsiya, mantaj vaboshqalar kiritilgan.

  19. 28-савол. 8-mavzu asosida javob bering. Ushbu linkdagi Moodle LMS haqidagi ma’lumotni 50-100 so’z bilan izohlang.
    28-вопрос. Отвечайте на основе материалов темы 8. Опишите сведения о Moodle LMS в нижеприведенном линке в объеме 50-100 слов.
    http://moodlearn.ru/course/view.php?id=18

    1. 288-savoljavobi.Moodle LMS-web muhitda o’qitish va online rejimidagi darslarni tashkil qiluvchi kuchlipedagogik dasturiy majmua hisoblanadi.Hozirgi kundadunyoning koplab davlatlaridagi o’quv muassasalarida masofaviy ta’lim jarayonini aynan moodle dasturiy vositasidan foydalangan holda amalga oshirmoqda.Bizning davlatimizda ham Moodle o’qitishdan foydalaniladi.Yaqin yillarda masofaviy oqitishning ikkilamchi modeliga o’tish rejalashtirilgan .Birlamchi va ikkilamchi o’qitishning farqi shundaki:birlamchi modelda oqitish faqat masofadan tashkil etiladi.Ikkilamchida esa kunduzgi talabalar qisman kunduzgi va qisman masofali dastur asosida o’qitiladi.

    1. Moodle onlayn ta’lim va onlayn kurslarni ta’minlovchi kuchli ta’lim dasturiy komponenti hisoblanadi. Ushbu tizimda forumlar, materiallar, messenjer, suhbat, mashqlar, guruh ishi, talabalar izi kabi ko’plab o’quv modullari mavjud. Hozirgi kunda dunyoning ko’plab ta’lim muassasalari masofaviy ta’lim tizimlarini tashkil qilish uchun Moodle dasturiy kompleksini joriy qilishmoqda. Shuningdek, Moodle dasturiy kompleksi mamlakatdagi ko’plab ta’lim muassasalari uchun virtual o’quv muhiti sifatida qo’llanilmoqda. Moodle tizimi yordamida masofadan turib ta’lim berish jarayoni juda samarali bo’lib, bunda talaba o’zi o’rganayotgan fanning boshlangich qismidan boshlab mustaqil o’rganadi. Moodle tizimidan foydalanish uchun siz avval LMS tizimiga murojaat qilishingiz kerak. Moodle tizimida ro’yxatdan o’tish jarayoni deyarli barcha versiyalar uchun bir xil.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *